سوالات متداول

  • چطور از فروشگاه خرید کنم؟
  • با مراجعه به بخش راهنما خرید طریقه ثبت سفارش را مشاهده کنید.

  • آیا امکان کنسل کردن سفارش ثبت شده وجود دارد؟
  • خیر

  • چطور می‌توانم به فروشگاه شما اعتماد کنم؟
  • فروشگاه ما دارای مجوز اعتماد از وزارت صنعت و معدن و تجارت و دارای نماد ملی ثبت از رسانه دیجیتال می باشد.

  • آیا قابلیت پرداخت در محل در سایت شما وجود دارد؟
  • خیر، تمام سفارشات با واریزی آنلاین ثبت خواهند شد.

  • چقدر طول می‌کشد تا سفارش به دستم برسد؟
  • بعد از ارسال سفارش شما در روز پنجشنبه،با توجه به عملکرد اداره پست سفارشات معمولا 2 الی 10 روز کاری تحویل داده می شوند.

  • آیا کالاهای موجود در فروشگاه اصلی و برند هستند؟
  • بله

  • چطور می‌توانم کالای معیوب را عودت دهم؟
  • اگر نقص جنس توسط مدیر فروشگاه تایید شود و از جانب ما باشد جنس مجدد برای شما ارسال میشود.

  • چطور از کد تخفیف در فروشگاه‌تان استفاده کنم؟
  • کد های تخفیف در مناسبت های خاص از اینستاگرام اعلام خواهد شد.

  • آیا امکان تغییر آدرس تحویل بعد از ثبت سفارش وجود دارد؟
  • تا روز سه شنبه اگر به ادمین اینستاگرام پیام دهید ویرایش انجام میشود.

  • می‌توانم از سایت شما به صورت عمده و با قیمت همکار خرید کنم؟
  • خیر

  • چگونه می‌توانم سفارش خود را پیگیری کنم؟
  • شما می توانید کد مرسوله خود را از کانال تلگرامی kod_holo گرفته و با مراجعه به سایت post.ir وضعیت سفارش ارسال شده خود را پیگیر شوید.

  • هزینه ارسال سفارش چقدر است؟
  • 16 هزار تومان-برای سفارشات بالای 1 میلیون تومان ارسال رایگان است.

  • آیا بعد از ثبت سفارش می‌توانم محصولی را حذف یا اضافه کنم؟
  • امکان حذف وجود ندارد.اما میتوانید با مراجعه به ادمین اینستاگرام محصول جدیدی را به سفارش خود اضافه کنید.

  • اگر هنگام تحویل سفارش در محل حضور نداشته باشیم چه می‌شود؟
  • معمولا پستچی مجدد به محل مراجعه میکند  یا با شما تماس میگیرد.

  • روش‌های پرداخت هزینه سفارش به چه صورت است؟
  • واریزی آنلاین

  • چطور بدون داشتن رمز دوم پویا از شما خرید کنم؟
  • به ادمین اینستاگرام پیام دهید.

  • آیا مبلغ سبد خرید محدودیت دارد؟
  • خیر

  • آیا امکان خرید حضوری از فروشگاه وجود دارد؟
  • خیر

  • سفارشات را به چه شهرهایی ارسال می‌کنید؟
  • تمام نقاط ایران

  • آیا هر محصول به طور صددرصد اثر مثبت دارد؟
  • خیر،میزان اثرگذاری محصولات به عواملی مانند نوع پوست،محل جغرافیایی،رژیم غذایی،شرایط زندگی شخصی و... بستگی دارد.

  • با اینکه شما زمان بسته بندی محکم کاری انجام میدهید اما اگر زمانی محصولی شکسته شود چکار کنیم؟
  • تمامی بسته ها زمان ارسال توسط اداره پست بیمه میشوند.اگر احتمال این را می دهید که سفارشتان توی راه شکسته میشود وقتی پستچی برای تحویل بسته به ادرس مورد نظر رجوع کرد، اول از صحت بار مطمئن شوید و در صورت سالم بودن تحویل بگیرید.اگر شکستگی وجود داشت اصلا بسته را تحویل نگیرید تا ما بتوانیم طبق بیمه خسارت را از پست دریافت کنیم و بار را مجدد برای شما بفرستیم.اگر بار شکسته ای را تحویل بگیرید یعنی تایید کردید که بسته سالم و بدون مورد است،در این صورت  نه اداره پست و نه فروشگاه مسئولیتی در قبال خسارت وارده ندارد.